Класна година "Мій клас і Я"
На визначення морально-психологічного клімату в класі кожному класному керівнику потрібна інформація про учнів, відношення між ними. Це дозволить правильно сформулювати виховні вектори діяльності і спланувати як індивідуальну роботу, так і роботу з класним колективом в цілому.
Тому на допомогу класному керівнику була проведена у 3 класі класна година "Мій клас і Я". Метою класної години було навчити учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій у класі; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова і вчинки.
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Я / МІЙ КЛАС»
(Визначення морально-психологічного клімату в класі)
І. Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?
дружний
більше дружний, ніж недружний
більше недружний, ніж дружний
недружний
2. Чи є у тебе друг у класі?
так
ні
3. Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом?
так
ні
4. Чи є, на твій погляд, лідери у класі?
а) у позитивних справах
так
ні
б) в аморальних справах
так
ні
5. Чи проводиш ти свій вільний час з кимось з однокласників?
так
ні
6. Чи люблять учні разом проводити час у школі і поза нею?
так
ні
7. Чи дружать хлопці з дівчатами?
так
ні
8. Чи захищають хлопці дівчат?
так
ні
9. Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
так
ні
10. Чи вміють учні самі організовуватися для виконання колективних справ? Чи вміють вони розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?
так
ні
11. Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного?
так
ні
12. Чи пішов би ти із своїми однокласниками на виконання завдання, що пов'язане з ризиком?
пішов би з усіма
пішов би з окремими
не пішов би ні з ким
13. Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки?
так
ні
14. Чи є у класі такі, з ким у тебе напружені стосунки?
так
ні
15. Чи є в класі такі, з ким у тебе конфліктні стосунки?
так
ні
16. Чи були заходи, проведені класом, які тобі запам'яталися надовго?
так
ні
17. Чи є у вашому класі позитивні традиції?
так
ні
18. Чи є у вашому класі мікрогрупи? На яких засадах вони складаються?
а) на позитивних
так
ні
б) на негативних
так
ні
19. Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою?
так
інколи
ні
20. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?
так
іноді
ні
21. Чи виконує актив у вашому класі провідну роль?
так
ні
22. Чи допомагає тобі хтось з однокласників (за своєю ініціативою або на твоє прохання) в освоєнні важкого матеріалу з того чи іншого предмета?
так
ні
24. Що, на твою думку, заважає тобі добре вчитися? (Потрібне підкреслити)
— лінощі
— немає інтересу до окремих предметів
— низький рівень викладання окремих предметів
— не вистачає часу на самостійну підготовку
— намагання не виділяти ся серед інших
— слабке здоров'я
— низький рівень дисципліни на уроках
24. Чи читають у класі про те, чим живе школа, інші класні колективи?
так
частково
ні
Комментарии
Отправить комментарий