Класна година "Мій клас і Я"


На визначення морально-психоло­гічного клімату в класі кожному класному керівнику потрібна інформація про учнів, відношення між ними. Це дозволить правильно сформулювати виховні вектори діяльності і спланувати як індивідуальну роботу, так і роботу з класним колективом в цілому. 
Тому на допомогу класному керівнику була проведена у 3 класі класна година "Мій клас і Я". Метою класної години було навчити учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій у класі; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова і вчинки.
АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ «Я / МІЙ КЛАС»
(Визначення морально-психоло­гічного клімату в класі)
І. Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?
        дружний
        більше дружний, ніж недружний
        більше недружний, ніж дружний
        недружний
2. Чи є у тебе друг у класі? 
        так
        ні
3. Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом?
        так 
        ні
4. Чи є, на твій погляд, лідери у класі?
а) у позитивних справах 
так 
ні
б) в аморальних справах 
так 
ні
5. Чи проводиш ти свій вільний час з кимось з однокласників? 
так 
ні
6. Чи люблять учні разом прово­дити час у школі і поза нею?
 так
 ні
7. Чи дружать хлопці з дівчатами? 
так 
ні
8. Чи захищають хлопці дівчат? 
так 
ні
9. Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив? 
так
 ні
10. Чи вміють учні самі організо­вуватися для виконання колектив­них справ? Чи вміють вони ро­зподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?
так
ні
11. Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного? 
так
 ні
12. Чи пішов би ти із своїми од­нокласниками на виконання зав­дання, що пов'язане з ризиком? 
пішов би з усіма 
пішов би з окремими 
не пішов би ні з ким
13. Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки?
 так
 ні

14. Чи є у класі такі, з ким у те­бе напружені стосунки?
 так
 ні
15. Чи є в класі такі, з ким у те­бе конфліктні стосунки? 
так
 ні
16. Чи були заходи, проведені класом, які тобі запам'яталися на­довго?
так
ні
17. Чи є у вашому класі пози­тивні традиції?
 так 
ні
18. Чи є у вашому класі мікрогрупи? На яких засадах вони скла­даються?
а) на позитивних 
так
 ні
б) на негативних
так
ні
19. Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою?
так
інколи
ні
20. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?
так
іноді
ні
21. Чи виконує актив у вашому класі провідну роль?
 так
 ні
22. Чи допомагає тобі хтось з од­нокласників (за своєю ініціативою або на твоє прохання) в освоєнні важкого матеріалу з того чи іншого предмета?
 так
 ні
24. Що, на твою думку, заважає тобі добре вчитися? (Потрібне під­креслити)
— лінощі
— немає інтересу до окремих предметів
— низький рівень викла­дання окремих предметів
— не вистачає часу на самостійну підготовку 
— намагання не виділяти ся серед інших
— слабке здоров'я
низький рівень дисципліни на уроках 
      24. Чи читають у класі про те, чим живе школа, інші класні ко­лективи?
так
частково
ні





























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога